20.2.18

Harala je tokom devedesetih, zvali su je ženskim Acom Lukasom, nestala je, postala isceliteljka i pričalo se da se sada zove Maha Mantra (VIDEO)



Marina Živković se proslavila hitovima "Lavica", "Zdravo za gotovo", "Uzmi ili ostavi" i "Ne idi od mene", ali se povukla sa scene na vrhuncu popularnosti

Sredinom devedesetih Marina Živković je privukla pažnju serijom hitova kao što su "Lavica", "Zdravo za gotovo", "Uzmi ili ostavi", "Ne idi od mene" i "Reci, reci da", međutim, na vrhuncu popularnosti je nestala sa scene i postala isceliteljka.

Marinu su svojevremeno zvali ženskim Acom Lukasom, njene pesme su se puštale u svakoj kafani, ali karijera Živkovićeve je krenula sasvim drugim pravcem.


Živkovićeva je poslednju pesmu "Zavet ljubavi" snimila još 2006.

Marina se i dalje bavi muzikom, ali kako kaže, uglavnom nastupa u inostranstvu.

U međuvremenu Živkovićeva je, kako se priča, postala beli mag i isceliteljka.

- Ja sam samo provodnik nečega što je iznad nas. Svaki tretman se radi rukama, ali bez dodirivanja pacijenata. Pored toga, završila sam i kurs pranik hilinga, koji je takođe zasnovan na lečenju energijom, ali tada radim i molitvu dok kod rekonekcije ispražnjujem um i nemam nikakve misli. Samo pratim svoje ruke kuda treba da idu - izjavila je Marina 2011. godine.

Takođe, spekulisalo se da je Marina promenila ime i da se sada zove Maha Mantra, ali je ona to nedavno demantovala.

Telegraf.rs

Nema komentara:

Objavi komentar